This is default featured post 1 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

This is default featured post 2 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

This is default featured post 3 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

This is default featured post 4 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

This is default featured post 5 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

terça-feira, 11 de janeiro de 2011

Onde voc passou o ano novo ?

em ksa mesmo, saco :@@

Manda ver aew! \õ/

segunda-feira, 3 de janeiro de 2011

o que mais te faz feliz?

estar com Jesus e as pessoas que amo ! (l)

Manda ver aew! \õ/

já pensou como seria sua vida se tivesse feito tudoa ao contrário?

ñão, nunca pensei mesmo .. :/
mais se fosse seria horrível! arg! :?

Manda ver aew! \õ/

Lugar preferido para sair???

nm tenho vic, o que for da ocasião tamoindo, mais tem uma coisa que amo fazer que é ficar na praia a noite .. :)

Manda ver aew! \õ/

maior medo?

peder as pessoas que amo :(

Manda ver aew! \õ/

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More